Hjemme alene får tankene til å spinne..

Hei folkens! For første gang på flere uker har jeg sovet til klokken 12, det var så deilig og få hvilt skikkelig ut.. Når jeg våknet idag syntes jeg det var veldig rart å tenke på at det bare er en uke igjen av Paradise Hotel! Neste uke er det finale og finale fest! På en side gleder jeg meg veldig til det er over , men på en annen side har dette vært en utrolig lærerik og gøy opplevelse!

Idag skal meg og Sofie få oss ny sofa, eller blir vell egentlig bare meg siden Sofie reiser hjem til nord idag. Syntes faktisk litt synd i hun for hun har reist så sinnsykt mye i det siste, og å reise opp til Mehamn er jo det samme som å fly til Spania.. Så hun har en ganske lang reise foran seg, også kommer hun hjem igjen på Mandag.. Tror både meg og Sofie er like spente på om sofaen er oppe til da eller ikke!

Utenom det har jeg tenkt veldig masse i det siste.. Jeg har bestemt meg for å fortelle dere om sykdommen min etter finalen av Paradise hotel. Gruer meg skikkelig til det men samtidig gleder jeg meg til å få det ut. Det har vært så ekstremt mye rundt PH så føler rett tidspunkt og dele det med dere er etter finalen! Hadde det ikke vært for at mine nærmeste har støttet meg sånn rundt dette, hadde jeg ikke fått det til!

Håper alle får en fin helg og tar vare på hverandre!

Har dere spørsmål? 

Svarer i kommentarfeltet

-Mario

32 kommentarer

Siste innlegg