KJÆRLIGHET HAR INGEN GRENSER!

I går hadde jeg et innlegg om kroppspress, trening og selvbildet. Jeg fikk utrolige mange hyggelige tilbakemeldinger, og det gleder en ung og uerfaren blogger fra Bergen. Tusen takk! Jeg er jo en glad amatør i dette gamet, men jeg har ofte noe på hjertet, og jeg er veldig glad i å snakke med folk. Til nå har det ikke vært noe tema knyttet til bloggingen., Bare noen tanker fra en Paradise deltaker som har masse på hjertet. Poenget er at jeg skriver som jeg tenker, det blir litt om alt og ingenting. Jeg er en som liker å snakke med folk, og å blogge er en super måte å få ut det jeg mener på- helt uavbrutt 🙂

I går kveld kom det en melding fra en gutt som ville være anonym. Han sa at han hadde fulgte med på Paradise og han likte spesielt vennskapet til oss guttene. Han skrev han var begynt å like gutter, og at han hadde gjennom tv-skjermen fått et lite crush på meg. Han sa til meg at han ikke hadde vært tøff nok til å gå ut av skapet, og lurte på om jeg kunne gi han selvtillit nok til å gjøre det.

Jeg ble litt overrasket over meldingen hans. Det fikk meg virkelig til å tenke at han her vil jeg virkelig hjelpe. Visst bare så mye som ett lite blogginnlegg klarer å hjelpe han med dette, hadde det vært en god følelse for meg.  Jeg har liksom aldri definert meg selv som noe annet enn en gladgutt. Jeg er hetero, og de 2 gangene jeg har vært forelsket i mitt liv så var det i det motsatte kjønn. Poenger mitt er at uansett om du er glad i det samme kjønn, begge kjønn eller det motsatte kjønn ,så må du være stolt over det! Det finnes bare en som deg, du lever bare en gang, så grip de mulighetene du får og gjør det om til noe eget.

I 2019 mener jeg at alle må få like den den de vil,  kysse den de vil, uten å måtte definere seg det ene eller det andre. Det er vel ingen fasit på dette. Og jeg håper du som leser dette kan få leve og være forelsket i hvem du vil. Som Kongen i Norge sa i en tale engang: Nordmenn er jenter som er glad i jenter, gutter som er glad i gutter, og jenter og gutter som er glad i hverandre.

Har dere spørsmål eller noe på hjertet skriv gjerne i kommentarfeltet!! 

Jeg svarer!

-Mario

15 kommentarer
    1. For et fint innlegg! Du skriver på en så utrolig bra og du skriver det på en så kjærlighetsfull måte! Ville bare si at dette innlegget var sykt bra!

    2. Du skriver veldig mye bra, du virker som en helt annen person enn det TV3 fremstiller deg som.
      Men det er vel for å få seere.

      Stå på og skriv som du gjør👍🏼
      Du er nok en fin og god mann.

        1. Stemmer det.

          Dømmer ikke folk fra det lille man ser på TV.

          Du kommer ihvertfall fra en bra familie.

          Håper du når til topp i årets Paradise.

    3. Må si du virkelig har talent for skriving! Er det en bloggbok jeg i fremtiden kunne tenke meg å kjøpe så er det din! Det er virkelig så behagelig at det finnes en der ute som bruker komma og punktum, og som klarer å ha et variert og lesbart språk! Topplisteplassen din er vel fortjent! Og så er det også så utrolig fint å se at du svarer på kommentarer du får og at du ikke «er for god» til å svare på dem. Og det at du har dine egne meninger som du står for er også helt fantastisk. Du er en kommende stjerne, Mario, virkelig! Lykke til!

    4. Bare fordi Thea og Adrian spiller dere ut på rævva, betyr ikke det at de ikke liker Sofie som en person din jævla idiot faen. Det er et spill. Du er så dum at du er med på paradise så ikke vær så jævlig cocky. Faen så barnslig du og Sofie er, de shippet hun ut på en bra måte, ikke en stygg en

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg