DERFOR SKAL JEG PÅ NRK MED GAUTE FRA FARMEN

Hei folkens! Idag har jeg stått opp tidlig for jeg skal på NRK.. Det verste jeg vet er å stå opp tidlig, men ordner seg alltid med en energidrikk på morningen.

Jeg skal på NRK ukeslutt og der skal jeg sammen med Gaute Grøtta Grav. Vi skal snakke om forskjeller og likheter mellom meg som er ett nytt offentlig fjes og han som har vært offentlig i flere år. Er det noe som har endret seg for offentlige personer med alle disse årene? Det er det vi skal finne svaret på idag.

 

Etter jeg har vært hos NRK, skal jeg og Sofie trene på treningsenteret, før vi skal ut i kveld! Vi drar nesten aldri ut, så jeg gleder meg masse til det..

Det er også Pride måned, så gratulerer til alle homofile der ute! Er så utrolig viktig at alle får like hvem de vil og ingenting gjør meg mer glad enn å se folk som er lykkelig sammen! Jeg selv har en lesbisk venninne, som jeg setter så stor pris på. Derfor betyr denne dagen litt ekstra for meg!

Håper alle får en strålende Lørdag og tar vare på hverandre!

Har dere spørsmål?

Svarer i kommentarfeltet

-Mario

 

12 kommentarer

Siste innlegg