JEG HAR FÅTT BESØK!

Hei dere! Etter lang dag i solen, har jeg trukket inn for å lage middag. Man blir faktisk så sykt sliten av å være i solen hele dagen. Jeg har fått besøk av Fredrik, så skal vise frem kokke egenskapene mine til han!

Vi skal spise noe god mat og se litt fotball seinere. Setter så stor pris på Fredrik han er en skikkelig god kompis. Er så utrolig godt å ha folk i livet som bryr seg om deg!

Jeg laget favoritt måltidet til Fredrik og det er pølser og chips! Han har vært på jobb idag, så var gøy å se hvor glad han ble for at jeg hadde laget maten ferdig.

Utenom det har jeg vasket og ryddet hele huset. Så nå er jeg klar for å bare chille resten av kvelden!

Håper alle nyter resten av dagen og koser seg!

-Mario

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg