1 ÅR SIDEN IDAG..

Hei folkens! På telefonen min idag fikk jeg opp et minne der det sto 1 år siden idag. Tiden går så sykt fort, jeg føler jeg tok disse bilde får en måned siden. Hvertfal, når disse bildet ble tatt veide jeg 88 kg og var bare på vei opp i vekt. Jeg gjorde noen små endringer og har en mye bedre selvfølelse idag. Det sitter ganske langt inne å dele dette, men jeg prøver å være så åpen som mulig med dere.. Her har dere bildene.

Før

Det viktigste er bare å spise sunt og trene jevnt, da blir det resultater!

Har dere spørsmål?

Svarer i kommentarfeltet

-Mario

8 kommentarer
    1. Hvis du mener du hadde et vekt problem her er du seriøst sprengt i hode ditt.. du skal være et forbilde for mange unge! Ikke oppfordre til anoreksi..

    2. Vekt har ingenting å si om man er sunn eller ikke. Syns det blei litt dumt at du la så mykje vekt på det, men er jo bra for deg at du føle deg bedre. For fks meg som veg over 88kg, er jente, spiser sunt, er veldig sterk og masse former-så er det faktisk litt vondt å lese.. Føler du kanskje kom litt feil ut med dette innlegget?☺️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg