10 Ting dere absolutt ikke vet om meg..

Hei dere! Har fått flere forslag om at dere vil bli bedre kjent med meg på bloggen. Tenkte derfor og kjøre en ny runde med ting dere ikke vet om meg, har kommet en del nye ting siden sist😊

1. Jeg må ta 6 tabletter hver dag på grunn av sykdommen min!

2. Jeg har jobbet som vekter på senter.

3. Min drømmejobb er brannmann, men det kan jeg ikke bli på grunn av sykdommen min.

4. Jeg var veldig usikker på hva jeg skulle gjøre etter PH.

5. Jeg har lyst å studere sykepleier eller lærer neste år.

6. Jeg angrer veldig på at jeg ikke tok videregående mer seriøst.

7. Jeg har masse allergier og det jeg er mest allergisk mot er Fisk og skalldyr.

8. Favoritt programmet til Sofie og meg er Home and away

9. Jeg spiser alltid 2 knekkebrød til frokost

10. Før likte jeg øl, men det gjør jeg ikke nå lengre

 

 

7 kommentarer
    1. Fint innlegg, men mye utav det her visste nok ganske mange da det er sagt flere ganger på bloggen din. Visste om flere av tingene.

    2. Ååh, elsker home and away, beste serien! <3 kult å se at det også er bloggere sitt favorittprogram 🙂

    3. Du klager over clickbaits til andre bloggere, så skriver du denne tittelen med etterfølgende flere punkter du til stadig har skrevet om tidligere. Det med brannmenn, angret på at du ikke tok vgs mer seriøst ost, dette har du nevnt utallige ganger tidligere

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg