10 Ting jeg virkerlig hater.

Hei dere. Når jeg våknet idag, våknet jeg til mange gode tips fra dere om hva dere ville se mer av på bloggen. Tenkte å skrive 10 ting jeg virkelig hater. Har skjedd litt ting i det siste som irriterer meg så masse.

1. At folk skal skrive anonyme stygge meldinger. Det jeg hater med det er at jeg aldri hadde fått de samme meldingene hadde det ikke vært for at det var anonymt.

2. Personer som sniker i køer uansett hvor det er. Om det er byn, buss, butikk osv. Det er noe jeg ikke takler.

3. Presset ovenfor meg selv er noe jeg syntes er ganske vanskelig. Føler alltid jeg må prestere på topp.

4. Lystløgnere. Personer som skal lyge om ting for å fremstille seg selv bedre. Syntes løgn generelt ikke er greit.

5. Når jeg gleder meg til å spise noe godt jeg vet jeg har i skapet, så har Sofie tatt det!

6. Rykter! Jeg hater virkelig rykter om forskjellige ting, når folk ikke egentlig vet sannheten. Har alltid holdt meg for god til å si noe om noen før jeg vet hva som faktisk er sant.

7. Hundeeiere som ikke plukker om driten etter hunden.

8. Urettferdighet. Dette er det punktet jeg hater mest. Kunne bare ønske det var då mye mer rettferdighet i verden, men slik er det dessverre ikke.

9. Når det er tomt for Pepsi Max i kjøleskapet og jeg skjønner at jeg må på butikken og kjøpe ny.

10. Den siste tingen jeg virkelig hater er når telefonen er tom for strøm.

Hvordan ville deres liste sett ut?

7 kommentarer
    1. Flaut å lese!Vi må vel alle ut å kjøpe ting og tang når det er tomt!Så hvis dette er er et av dine største problemer,så tenke en gang til,seriøst,blir for dumt dette!

    2. Har du og Sofie slått opp? Med tanke på åssen hun driver å holder på i USA? Går rundt lettkledd som få på fest.

    3. Hei,
      Kan jeg spørre deg om noe? Hvorfor er det slik at «Alle» Influenecer i Norge ikke gidder/sjeldent svarer på hver enkelt spørsmål på bloggene sine?

      For eksempel, du får mellom 1-10 spørsmål/kommentarer på blogginnleggene dine. Du har vel forhåpentligvis tid og krefter til å bruke 10 minutter på å besvare spørsmålene du får. På sikt tror jeg leserne dine ville bli mer positive og dermed engasjert seg mer i hva du skriver om. Da vil du sannsynligvis få høyre lesertall på bloggen og dermed høyre inntekt på grunn av bloggen.

    4. Hvorfor oppfører du ungdommer til Russetida, ser at du publiserer russ 2020,2021,2022 og 2023. Ta kontakt for arbeid. Du vet at 2023, er 04er som fortsatt går på ungdomsskolen. Det er nok press fra før av. Slutt å legg opp til mer press om å være tidlig ut med å planlegge russetida.

    5. Hei jeg heter Cecilie Dahl jeg jeg er enig med deg mario man skal vere ælig med deg ikke juge man skal spøre føre man går i andres ting

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg