4 ting jeg virkelig ikke takler, det er så ekkelt!!

Hei dere. Det er noen ting jeg bare virkelig ikke takler, og tenkte derfor å dele med dere hva jeg syntes er veldig ekkelt..

1. Folk som er overlegen. Det er noe jeg virkelig ikke takler, dette er faktisk det verste jeg vet.

2. Tær.. Jeg er så sykt lite glad i tær, men har garantert ikke mer forbi over tær enn det Henrik har.

3. Noe jeg absolutt ikke takler er spy. Hver gang jeg ser noen spy, blir jeg så sykt dårlig selv. Det kan jeg ikke være alene om?

4. Ta opp hår fra sluken i dusjen, det er så utrolig ekkelt. Det er liksom lange hår som er slimete,klissete, våt og ekkel..

Disse 4 punktene er noe jeg ikke klarer i det hele tatt. Syntes dere at samme ting er ekkelt, eller har dere andre ting dere syntes er ekkelt? Kommenter gjerne i kommentarfeltet!

-Mario

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg