5 ting som gjør meg trist..

Hei dere! Det er ikke alltid bare glede og latter hos meg. Som sikkert de fleste av dere vet er jeg ganske følsom! Det er ikke ofte jeg er lei meg, men det skjer av og til! Tenkte derfor å skrive ett innlegg om ting som gjør meg trist.

1. Det verste jeg vet er visst det skjer noe med familien eller noen i familien har det vondt.

2. Visst jeg ser at andre jeg er glad i ikke har det bra.

3. Ulykker som aldri skulle skjedd.. Alt fra drukning, bilulykke, fallulykker osv.. blir faktisk ganske preget når jeg leser om det.

4. Når jeg må reise fra familien eller si hade og jeg vet det er lenge til jeg ser dem igjen.

5. Hver uke når noen sjekket ut fra PH hahah. Det ble veldig emosjonelt der inne.

Det er veldig rart, men jeg blir aldri lei når ting handler om meg. Blir alltid trist visst det er noe som ikke er bra med andre eller visst det skjer ting med andre.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg