ALLE 3 KOMMER TIL OSLO IDAG!!

Hei dere! Idag hadde jeg alarm tidlig for å nyte det sykt fine været. Gjør så utrolig mye med humøret når du våkner til sol og fint vær.

Seinere idag kommer Sofie hjem og ikke nok med det så kommer også de 2 yngste brødrene mine. Gleder meg skikkelig til det, har savnet Sofie de 2 ukene hun har vært vekke. Har heller ikke sett brødrene mine på 1 måned så idag blir en bra dag!

Enrique skal spille Norway cup, så de skal bo hos meg frem til det starter på søndag. Håper det fine været holder seg slik at det er fint vær når jeg skal se på.

Nå skal jeg sitte på en siste maskin med klær, før jeg kan sole meg helt frem til klokken 3😊

Hva skal dere gjøre i fineværet idag?

-Mario

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg