Bucketlist dette vil jeg gjøre før jeg dør!

Bucket liste eller før jeg dør liste er noe alle bør ha! Jeg laget en bucket liste i desember i 2018 da jeg fikk vite jeg skulle være med på PH og har allerede klart å krysse av noen punkt.

 Jobbe frivillig i Afrika.

 Få barn

 Vinne masse penger i lotto

  Reise til Kina og se den kinesiske mur

  Være eier av min egen leilighet. nesten gjennomført. Leier hvertfal min egen leilighet 

 Vinne PH. Det var nesten..

 Bo på ett slott

Se Champions league eller VM finale live

X Kjøre en skikkelig dyr bil. Gjennomført, kjørte en Lamborghini i Marbella!

Hjelpe noen som har det vondt

 Kjøre en Yatch

  Hoppe i fallskjerm

 Holde en gigantisk fest

 Gifte meg

X Flytte inn med kjæresten min. Gjennomført, morsomt at jeg skrev dette i desember, lite visste jeg om at det skulle skje 6 mnd etterpå.

 Hoppe i strikk

 Holde foredrag for folk med sammen sykdom som meg

 Utgjøre en forskjell for noen

 Møte Ed sherran

 Jobbe med et veldedighets prosjekt

 Ha sleeve på høyre armen også. Det skal jeg starte på 12 august.

X Reise med bil til Spania. Gjennomført, jeg har kjørt til Spania 2 ganger!

 Reise til Maldivene

 Reise til blue lagon i Island

Har dere noen tips til ting jeg kan legge til i bucket listen min? Mitt aller største ønske fra bucketlisten min er å hopp i fallskjerm.

-Mario

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg