DAGEN IDAG OG DETTE BRUKER JEG ALT FOR MYE PENGER PÅ

Hei dere. Idag våknet jeg til sol og fint vær. Denne sommeren startet med masse regn og dårlig vær, men har virkelig tatt seg opp nå i det siste. Jeg merker at det gjør så masse med humøret når det er fint vær. Uansett, idag skal jeg opp å se kvartfinalen til min bror i Norway cup. Det blir så sykt spennende, sannheten er at jeg blir mer nervøs av å se han spille enn når jeg spiller selv..

En annen ting er at jeg sjekket kontoutskriftene mine og en ting er sikkert og det er at jeg må bli mye flinkere på å spare.. Bruker så alt for mye penger på tull. Jeg har bestemt meg for å lage en konto der jeg bare kan sette inn penger, men ikke ta ut. Håper på den måten at det gjør at det blir enklere og spare.

Har egentlig aldri vært spesielt flink med økonomi, men har skjønt at jeg å bli det nå når jeg bor for meg selv og driver mitt eget “firma”. Veldig masse av pengene går på mat og drikke osv.. Det jeg har lyst til er å kutte ned på Pepsi Max, det er så sykt dyrt og jeg drikker så masse av det..

Håper alle får en fin dag i fineværet.

Har flere samme problemet som meg? Tar gjerne imot gode tips til hvordan jeg kan spare penger!

-Mario

 

5 kommentarer
    1. Pengene varte sykt mye lenger i det jeg sluttet å kjøpe med noe som helst fra bensinstasjoner (bortsett fra bensin og bilting, sef) + kiosker, og heller ta brydderiet å gå innom en dagligvarebutikk for disse tingene (brus, baguetter, sjokolade, osv). Selv ble jeg iallefall sjokket når omfanget av kr. som faktisk lå her.

    2. Åpne bsu konto! Ha et eget kort kun til mat/drikke. Sett inn en sum der du mener du skal klare deg på, så ser du fort om du overforbruker. Bruk appen «mattilbud», så handler du der det er tilbud. Kjører noen kampanje på Pepsi Max, ja da kjøper du inn en del av det 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg