Denne episoden kommer jeg aldri til å se..

Hei dere. Nå har After beach gått på TV i 4 uker og sannheten er at jeg bare har sett en episode. Det er på grunn av jeg ikke har hatt så mye tid til å sitte meg ned å se.. Er uansett en Episode jeg virkelig ikke skal se.

Jeg er veldig usikker på hvilke episode det er, men det er hvertfal en episode hvor jeg er alt for full og synger Halleluja på en scene. Har lovet meg selv at etter den dagen skal jeg aldri se det igjen. Er generelt veldig lite fan av å se After beach, men er veldig lite jeg får gjort med det nå..

Ellers har det vært veldig godt å se Sofie igjen etter 12 dager vekke fra hverandre. Idag skal vi bestille tur til utlandet, så det blir spennende å se hvor vi bestemmer oss for å reise. Håper alle får en fin helg😊

Mario

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg