Dere har bestemt hvilken tatovering jeg skal ta!!

Hei folkens, som jeg har skrevet i et tidligere innlegg skulle dere få velge hvilke tatovering jeg skulle ha. Jeg var utrolig spent på hvilke forslag dere skulle komme med, men heldigvis var det nesten bare gode forslag på hva jeg måtte ta.Etter ekstremt mange meldinger og kommentarer sto jeg igjen med 2 forslag og det var hunden min sitt navn eller Paradise hotel sommerfuglen. Jeg tok da en avstemmning på Instagram og Snapchat, Etter avstemning var ferdig bestemte dere at det skulle bli hunden min sitt navn jeg skal tatovere. Setter så stor pris på at dere kom med et så bra forslag. Nå skal jeg ta kontakt med noen som kan tatovere det, så skal jeg dele resultatet med dere når jeg er ferdig!

-Mario

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg