DERE SKAL FÅ BESTEMME NOE VELDIG VIKTIG!!

Hei folkens! Jeg har tenkt på noe en god stund og det jeg skal si nå kommer jeg sikkert til å angre på. Jeg har tenkt å la dere få bestemme hva min siste tatovering på armen skal være.. Jeg mangler en liten del før jeg har fullført sleeven min.

Jeg tenker at vi gjør det slik at dere kommentere på Bloggen hva dere mener jeg bør ta.. Så tar jeg de 2 forslagene som har fått mest kommentarer og lager avstemning av dem på Instagram.

Forslagene dere har varer frem til søndag 23:59, da tar jeg de 2 forslagene som har fått flest kommentarer og lager avstemning!

Utenom at jeg er veldig spent på hva dere mener jeg bør tatovere, nyter jeg livet veldig i Italia! Beklager at blogginnlegget kom så seint idag, men vi har vært opptatt med å ta masse bilder i hele dag. Gleder meg masse til å dele det med dere både på blogg og Instagram!

Hva syntes dere jeg bør Tatovere?

Kom med masse forslag!!

-Mario

45 kommentarer

Siste innlegg