Derfor har jeg hatt pause fra bloggen..

Hei alle sammen! Etter nesten 10 dager uten blogging er jeg tilbake. Beklager til alle dere som har sendt meg melding om hvorfor jeg ikke har blogget og ikke fått svar. Jeg har lovet dere å fortelle hvorfor jeg har hatt pause fra bloggen og det skal jeg gjøre nå!

Sannheten er at jeg gikk på en skikkelig smell, ting samlet seg opp og det ble alt for mye. Over lengre tid har jeg vært stresset over helsen min, vært eneste sykehus besøk endte med negative svar. Jeg fikk beskjed av legen om å passe på meg selv. Selv om jeg fikk den beskjeden tenkte jeg at jeg kunne fortsette i det tempoet jeg alltid gjør, for jeg vil aldri gå på en smell. Frem til det en dag bare sa helt stopp, det er vanskelig å forklare men denne uken uten blogging og veldig lite sosiale medier har gjort at jeg har fått ny energi og jeg har skjønt at jeg må være flinkere til å passe på meg selv!

Oppi alt dette har Sofie og jeg vært usikker på om vi skal bo i Oslo! Det er utrolig vanskelig å flytte til en ny by når man ikke skal studere og ikke kjenner noen fra før. Er ikke alltid like enkelt og bli kjent med nye folk, men vi har fått oss noen gode venner som vi setter stor pris på.. For min del er jeg så glad for at jeg begynte å spille fotball for Røa, har fått så mange gode kompiser der! Vi har bestemt oss for å gi Oslo et skikkelig forsøk før vi bestemmer oss for hva vi gjør!

Har fått utrolig mange spørsmål om hvordan det går med Sofie og meg, sannheten er at det går veldig bra! Eneste er at vi er usikker på om vi vil bo her i Oslo eller ikke.

Det som jeg er mest glad for med disse 2 ukene er at jeg har fått positive svar om helsen min og ting begynner å se bedre ut! Er så utrolig glad for å være tilbake igjen på bloggen, har virkelig savnet bloggen og alt av sosiale medier. Jeg har faktisk premiere på et nytt TV program som heter After beach ikveld 22:30 på TV3!!

Skal dere se premieren?

-Mario

 

 

3 kommentarer
    1. Sto på instagram at du skulle informere om hvordan det går med deg og Sofie. Det står det ingenting om her.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg