DERFOR VIL IKKE JEG GÅ UT PÅ BYEN

Hei dere! Nå har jeg akkurat stått opp etter jeg var ute med noen kompiser igår.. Var utrolig kjekt og være med kompiser, men det er ikke like gøy å gå ut på byen. Jeg har ikke vært så mye ute etter PH var ferdig og noe av grunnen for det er det som skjedde igår..

Jeg har alltid vært en person som liker og være sosial og det å være ute på byen har alltid vært noe jeg har likt. Det har endret seg nå den siste tiden. Hver eneste gang jeg går ut kommer jeg opp i ubehagelige situasjoner, det er alltid folk som skal true eller komme med drittslenging. Jeg er ikke en person som pleier å bry meg, men når folk er beruset eller full gjør de ofte ting uten å tenke seg om.

Igår var det 3 gutter som kom bort og dyttet i meg. Samtidig som de sa stygge ting om meg og hvordan jeg er.. Heldigvis var jeg med kompisene mine og ikke alene. Vet faktisk ikke hva som hadde skjedd hadde de ikke vært der. Det hørtes kanskje teit ut, men det er slik det er hver gang jeg går ut!

Er derfor en trygghet å gå ut med folk som vet hvordan det er. Når jeg går ut nå passer jeg på at jeg aldri går alene. Syntes det er kjipt at det har blitt sånn, men satser på at det endrer seg etterhvert.

Håper alle får en fin Søndag videre!

-Mario

2 kommentarer
    1. Usch vad obehagligt alltså! Du får passa på att gå ut när du besöker kule byer i andra länder istället.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg