Dette angrer jeg mest på med det nye TV programmet..

Hei dere! Som de fleste av dere har hørt og vet er jeg med i et nytt Tv program. Selve programmet er greit nok, men jeg angrer fortsatt en god del på en ting. Tenkte derfor å dele med dere hva og hvorfor jeg angrer!

Når jeg var ferdig med innspilling i Mexico hadde jeg vært på Paradise hotel i 2 måneder. De 10 ukene jeg var vekke i Mexico var jeg veldig inne i en boble og når jeg kom ut var jeg ikke helt meg selv. Etter 3 dager hjemme i Norge fikk jeg en telefon om jeg ville være med på et helt nytt program som ikke har gått på TV før. Da de sa det var i Gran Canaria tenkte jeg med en gang på Charterfeber, men det kunne de understreke at det ikke var.

Tenkte derfor at en ferie på Gran Canaria bare skulle bli gøy, men jeg angrer på at jeg ikke gjorde mer research før jeg takket ja. Når jeg ser tilbake på det angrer jeg litt på at jeg sa ja og ikke nei.. Føler at det kom alt for brått etter PH og at nå når jeg ser det heter Charterfeber After beach blir jeg veldig irritert. Vi fikk lovet at det ikke var noe med Charterfeber og gjøre, men når programmet starter er det noe helt annet. Hadde jeg visst dette fra starten hadde jeg takket nei med en gang.

Er utrolig vanskelig å forklare hvordan det er å være i PH boblen, men jeg var virkelig ikke meg selv i slutten av PH og når jeg kom hjem. Skulle derfor brukt litt mer tid hjemme med familien og slikt istedenfor å reise til Gran Canaria..

Sannheten er at jeg var hos psykolog 5-6 ganger etter PH! Jeg hadde det virkelig ikke bra og taklet kritikk og alt presset fra folk veldig dårlig. Har heldigvis klart å snu dette til noe positivt og bryr meg ikke om kritikk lengre. Var veldig rart i starten at alle skulle ha en mening om meg, men det har jeg lært og virkelig ikke bry meg om.

Mario

5 kommentarer
    1. Måtte dere betale for aktiviteter, mat og ting selv?
      Fikk dere gjøre ting og si ting som dere ville under oppholdet eller ble dere bedt om å gjøre og si ting sånn eller sånn?

    2. Hva var det du angret mest på? Du sa du hatet clickbait titler som enkelte bloggere bruker, så gjør du det samme selv?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg