Dette er datoen jeg kommer på TV igjen!

Hei dere! Som jeg har lovet tidligere skulle jeg komme ut med datoen det nye programmet starter og når premiere festen er. Nå har jeg fått all info og datoen det starter er 3 september.

Programmet skal gå hver tirsdag i 6 uker og jeg er veldig spent på hvordan det faktisk blir. Vi vet egentlig ingenting om hvordan det er og hva som skjer, men håper og tror at det blir bra.

Premiere festen er mandag 26 august og da får jeg møte mange andre som har spilt inn programmer i høst. Så det er veldig spennende tider i vente hvor jeg har flere prosjekter på gang!

Nå skal jeg bare ta det helt rolig idag, før jeg skal på sykehuset imorgen! Så er det avreise til Stavanger på Fredag. Så gleder meg veldig til resten av denne uken!

Er dere klar for å se meg på TV igjen?

-Mario

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg