Dette er endringene jeg har gjort i hverdagen!

Hei dere. Får så mange meldinger om hva jeg har gjort og hvilke tips jeg har for å gå ned i vekt. Sannheten er at jeg gjorde noen små endringer som har gjort stor forskjell. Tenkte derfor å skrive litt som hvilke endringer jeg har gjort i hverdagen og hva jeg har tenkt å gjøre for å hjelpe dere!

Når jeg først bestemte meg for at jeg ville trene mer og spise sunnere var det utrolig vanskelig i starten. Det som ofte hindret meg i å klare og ha det kostholdet man vil er tankene mine. Når jeg har vært ute å trent er det veldig enkelt og belønne seg selv med noe  godt av mat og drikke etterpå.

Jeg har alltid vært en person som trener massse, men har ikke vært noe flink med kostholdet mitt. Det var her jeg skjønte at jeg måtte endre meg visst jeg ville gjøre en forskjell. Har derfor begynt å spise så utrolig mye mer riktig. Istedenfor å ta en Grandiosa etter trening lager jeg meg heller en skikkelig pasta salat. Istedenfor å drikke brus med sukker, drikker jeg heller Pepsi Max eller saft uten sukker. Når jeg først begynte å tenkte over dette fikk jeg resultater så utrolig fort.

Har tenkt på at jeg har lyst å lage et treningsprogram og en kostholdsplan, visst dette hadde vært interessant for dere. Programmet vil hovedsakelig være om hvordan man går ned i vekt på en sunn og effektiv måte.

Tror dere at dette er noe dere kunne vært interessert i? Skriv gjerne hva dere tenker i kommentarfeltet!

 

Håper alle får en strålende dag.

-Mario 

 

7 kommentarer
    1. Bra at du påpeker at det har med kosthold å gjöre! Aaaalt for mange tror at de kan trene mye, men så spiser de relativt feil! Kostholdet er viktigst i det stor bildet! Men håper at du kan presisere at det må väre en livstilsendring! Ellers blir det kun en “slankeperiode”, og det funker ikke, og er heller ikke så lurt å fronte som innfluenser! Lykke til! 😀

    2. Hadde vært kjekt om du kunne lagt ut treningsprogram og kostholdsplan gratis, uten å tenke business, slik at du kan gi inspirasjon til folk som har lyst til å begynne å trene og å spise sunt! Sikkert mange der ute, sånn som f.eks meg som ikke vil investere i treningsprogrammer og kostholdsplaner, og heller ha mulighet til å se på nye gratis!

      Ha en fin dag videre mister!

        1. Selvfølgelig blir det ikke gratis, han kommer til å overpriset det som faen for å tjene penger men håper ingen kjøper det fordi han er ikke i god nok form for å lage treningsprogram.

          1. Er du seriøs?? Du trenger ikke kommentere noe dersom du ikke har noe bedre å si. Du er sikkert bare misunnelig. Du driver med nedtalende snakking og formidler nettmobbing. Bli voksen Geir!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg