Dette er forandingene jeg har gjort etter PH!!

Hei dere. Nå er helgen snart over og jeg har egentlig bare hatt en helt rolig helg med Sofie. Vi har trent både fredag og igår, er så utrolig deilig med edru helger. Nå er det snart 3 måneder siden jeg startet for alvor med endring av kosthold og måten jeg trener på. Det har vist seg å gi resultater i lengden, tenkte derfor å dele noen bilder av hvordan resultatet har blitt så langt!

 

Jeg har faktisk gått ned 13 kg siden begynnelsen av Mai! Den største forandringen er måten jeg trener på. Før trente jeg bare det jeg var komfortabel med å gjøre, men nå trener jeg hele kroppen selv om jeg ikke er like selvsikker på alle øvelser. Tenkte på om jeg skulle hjelpe noen av dere i gang visst dere ønsker det. Er så glad for at jeg virkelig har gått 100% inn i trening og gitt alt for det har vist resultater.

Jeg skal fortsette å jobbe hardt og spise riktig så blir det enda bedre! Er så glad for at Sofie har lært meg masse om kosthold. Har begynt å spise så mye sunnere etter jeg møtte hun. Før kunne jeg spise chips og snop i ukedagene, nå gjør jeg aldri det lenger. Så med riktig motivasjon kan alle klare det.

Visst dere lurer på noe eller vil ha hjelp til noe med trenig er det bare å sende en melding på Instagram: Mariorieraa

5 kommentarer
    1. Du ser godt ut, men syntes ærlig (personlig smak) det begynner å bli «for spinkelt».
      Da er det penere å være litt mer… mann?
      + du fjerner mer kroppshår, hva kommer det av?

    2. Sykt inspirerende å se at du som var slank fra før av klarer å gå ned så mye! Bra jobba:D Kan du skrive et innlegg om hvilke matvaner du har endret på? Noen usunne produkter du har byttet ut med noen sunnere feks?

    3. Forandringer er bra for både kropp og sjel. Har gått ned 40 kg og jobber med nye 40 kg.
      Er bare å spise sunt og trene sier man men de er nok ikke klar over hvor mye jobb som faktisk gjøres.
      Har man kroniske plager i tillegg er det viktig å lære seg å leve med med den og ikke av den eller at plagene
      styrer livet ditt. Det var en flink lege som sa at det var der, og det fikk man bare leve med og gjøre det
      beste man kunne selv med de dårlige dagene man ikke fungerer. Mange kroniske lar ” sykdommen ”
      bli veldig mye, og det er lurt å bare lære seg å leve med det. Forstår kanskje hvordan kronisk ” plage ”
      Du har og det er ikke så enkelt , er man dårlig er man dårlig. Men ikke se seg selv som Syk for det.
      Se det som en tilstand eller utfordring du må leve med og ikke la den styre livet ditt er viktig lærdom 🙂
      Mange kroniske smiler selv om de har en dårlig dag, da sa legen til meg at du heller skal si at det går Dritt…
      Går det dårlig en dag skal du bare si det som det er for de som spørr tåler å høre åssen man har det.
      Det å spørre hvordan noen har det i dag er en sjeldenhet, så de få som gjør det, tåler sannheten 🙂
      Syns du spilte litt mye på PH men ellers sympatisk fyr som vil alle godt så bare stå på videre. Hilsen Anderspiano 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg