Dette er hva som skjedde mellom Sofie og meg..

Hei dere. Beklager for dårlig oppdatering de siste ukene, men som dere har sett er ikke Sofie og jeg i et forhold lengre. Forholdet  har bestått av oppturer og nedturer slik som de fleste andre. Etter Sofie kom hjem fra LA satt vi oss ned og tok en skikkelig lang samtale.

Det var da vi skjønte at forholdet vårt ikke kommet til å funke lenger. Vi var rett og slett på forskjellige stadier i livet. Jeg var veldig klar på at jeg ville ha Sofie som venn i tiden etter at det ble slutt. Ting har gått overraskende bra etter at vi gjorde det slutt og det føltes veldig riktig at vi går hver våre veier.

Jeg ønsker Sofie alt vell videre og håper at hun kommer til å reise og gjør alt det hun ønsker.

Dere tenker kanskje på hvorfor jeg går ut med dette på bloggen, men det gjør jeg av den enkle grunn av at jeg ikke orker mer spørsmål og spekulasjoner. Sofie og jeg er ferdig, og det jeg ønsker nå er bare å komme meg videre.

Håper alle har en fin Søndag videre.

-Mario

8 kommentarer
    1. Du kjøpte jo nye ting til leiligheten deres 21 oktober og søkte jobber i Oslo rundt samme tid. Kom det som et sjokk at det ble brudd da?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg