Dette er TV programmet jeg skal være med på!!

Hei dere! Som jeg sa på søndag lovde jeg å fortelle hvilket TV program jeg skal være med på. Det er faktisk ett helt nytt program som ikke har blitt vist på TV før!

Programmet jeg skal være med på er After Beach! Som noen av dere kanskje har sett så har de begynt å reklamere for det på TV3. Det er et program der jeg egentlig bare har det skikkelig gøy. Det meste av programmet er festing og egentlig bare at jeg koser meg på ferie. Mange tror at det er charterfeber, men det er ikke det samme programmet.

Programmet har premiere i slutten av August, og jeg er like spent som dere på hvordan det vil bli. Utenom det håper jeg og tror at det vil komme spennende muligheter i fremtiden! Drømmen nå er og være med på Farmen eller Skal vi danse neste år. Så får vi se hva tiden bringer🌟

Ser dere frem til det nye programmet?

-Mario

3 kommentarer
    1. Kan du forklare hvordan dette programmet skiller seg fra charterfeber utenom at det har et annet navn?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg