Dette er Youtube kanalen min!

Hei dere! Jeg vet at det er en stund siden jeg sa jeg skulle starte med Youtube.. Det har bare vært så utrolig mye som har skjedd og tiden har bare flydd avgårde. Det er utrolig deilig og fortelle at jeg har fått laget meg en kanal nå og er klar til å lage min første video.

Jeg skrev på Instagram at når jeg har nådd 1000 abonnomenter kommer min første video, så det dere må gjøre er å gå inn å abonnere HER! Jeg har også lyst å høre med dere hva dere vil se i min første video? Jeg har noen planer om hva jeg vil gjøre, men det er noe jeg har lyst å spare til seinere videoer.

Det dere vil få se på kanalen er, challanger, Q & A, spis det eller svar, konkurranser og masse mer. Tar gjerne imot tips og forslag til hva dere vil se også!

Hva vil dere skal være min første Video?

Hadde satt stor pris om dere abonnere på Kanalen min her👇🏽👇🏽

https://www.youtube.com/channel/UC-CUJMjsA6BrraweqkouwKA

-Mario

2 kommentarer
    1. Trodde du hadde fikset flere videoer klare nå siden du hadde planlagt så lenge. Så ble det istedet bare at du hadde laget en konto😅

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg