Dette hadde jeg aldri trodd

Hei dere. Nå er det snart 4 måneder siden jeg gikk ut med innlegget om sykdommen min. Og de siste dagene har dette vært i flere aviser og jeg har fått utrolig mange meldinger fra dere.

Jeg vet egentlig ikke helt hva jeg skal si, men hadde aldri trodd at innlegget mitt skulle hjelpe så utrolig mange der ute. Føles så utrolig godt når jeg får melding fra dere om at dere vil hjelpe meg til å bli friskere og  ikke minst at det at jeg gikk ut med sykdommen min har gjort at flere også tørr å gjøre det.

Nå er jeg akkurat ferdig på sykehuset og føler meg bedre enn på lenge. Håper helsen holder seg slik og at jeg fortsetter og få positive svar fra sykehuset. Tar med noen bilder av hvor mye folk har engasjert seg i innlegget mitt🤩

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg