DETTE SKAL JEG IDAG!!

Hei dere. Idag skal jeg gjøre noe som jeg har gledet meg til lenge. Det jeg skal gjøre er noe jeg bestemte meg for i starten av Juli! Idag er endelig dagen her og den kommer til å bli både bra og smertefull!

Som dere sikkert skjønner skal jeg tatovere meg. Jeg skal starte på sleeve på den andre armen! Gleder meg virkelig til å vise resultatet til dere. At jeg skal tatovere andre armen er noe jeg har bestemt meg for lenge!

Jeg personlig syntes de fleste tatoveringer er sykt kule! Jeg vet det er veldig mange som ikke er fan av det, men jeg syntes at så lenge det har en mening og du ikke angrer er det greit!

Han som skal tatovere meg er sykt flink. Han blir faktisk første norske som skal tatovere meg! Alle de andre er tatt av folk fra, USA, Argentina og Spania. Anbefaler alle å gå inn å se hvor dyktig han er. Jeg ble hvertfal skikkelig imponert over arbeidet hans.

Jeg kommer tilbake til dere når jeg er ferdig! Visst dere har lyst å se hvordan det er når jeg holder på må dere adde meg på Snapchat Marioriera

Er dere spent på hva jeg skal tatovere?

-Mario

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg