DETTE SKJEDDE EN NATT PÅ PH!!

Hei dere! Jeg har lenge tenkt på om jeg skal skrive dette eller ikke. Var redd for at visst jeg skrev dette ble mange av dere redd for å søke på PH neste år. Satser på at dere er så tøff at det går helt fint at jeg skriver det.

I uke 8 uken etter Sofie røk, var jeg partner med Jamilla. Det var tirsdag og vi skulle gå å legge oss etter festen, vi bodde nede i bungalowene. Når vi kom ned skulle meg og Jamilla pusse tenner, men når vi gjorde det hørte vi skrik fra den andre bungalowen. Det var Markus og Kine, så vi løp ned for å se hva som hadde skjedd. Synet som møtte oss var ganske sjokkerende og ikke minst ekkelt. Hele bungalowen var dekket i insekter. Det hørtes kanskje rart ut, men det er faktisk sant. Var insekter over hele rommet, i sengen, dusjen, badet, gulvet og taket. Vi ringte til produksjonen og spurte hva vi skulle gjøre og de sa vi måtte spraye med insektspray. Det skjønte vi tidlig ikke kommet til å gå, vi prøvde å spraye men det var håpløst.

Vi ringte produksjonen og spurte om det var greit at Markus og Kine sov oppe hos meg og Jamilla. De var veldig skeptisk til det for de tenkte at vi kunne snakke taktikk på rommet. Jeg syntes så synd i Markus og Kine for jeg vet at jeg aldri hadde sovet der hadde det vært meg. Så etter mye frem og tilbake fikk de lov å sove i vår bungalow. Kriterien var at vi måtte legge oss med en gang uten snakk. Vi lå oss alle 4 i sengen, men det var håpløs dårlig plass, så jeg lå meg på gulvet og Markus lå seg i badekaret. For å si det mildt var det ikke mye søvn den natten.

Dette ble selvfølgelig ikke vist på TV. Er morsomt og tenke tilbake på det, men var ikke så morsomt når det skjedde.

Har noen av dere tenkt å søke PH 2020?

-Mario

 

3 kommentarer
    1. Med mine fobier ang insekter og kryp ville jeg, uten å overdrive, antagelig fått et såpass sjokk av en sånn opplevelse, at jeg måtte ha akkutt psykologhjelp etterpå 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg