Dette skjer denne uken!!

Hei dere. Nå er det mandag og ny uke. Denne uken har jeg veldig masse som skjer og tenkte og fortelle dere hvordan en uke ser ut for meg.

Mandag: Idag skal jeg til byen og hente noen pakker med klær og slikt. Har trening klokken 12 og fotball trening klokken 20. Skal også hjelpe Sofie med pakkingen før hun Reiser til LA imorgen.

Tirsdag: Sofie reiser til LA. Jeg skal i et spennende møte i byen. Jeg må ta bilder med alle klærne jeg fikk på mandag. Etter dette blir det en treningsøkt på kvelden, før det blir Real Madrid kamp klokken 21!

Onsdag: Jeg skal på Sykehuset for ny runde cellegift. Har følt meg veldig bra i det siste så er veldig spent på hva legene har og si. Skal prøve og ta det rolig etter sykehus besøket, men kjenner jeg meg selv rett gjør jeg ikke det.

Torsdag:  Jeg har et veldig spennende prosjekt som jeg skal dele med dere. Har veldig masse kult som skjer fremover. Skal også på Ikea for å handle inn litt ting til leiligheten.

Fredag: Jeg får besøk av en kompis også blir det NRJ Fest på kvelden.

Lørdag: Jeg skal møte noen kompiser i Oslo og vi skal ut sammen. Har ikke drukket på 5 helger, så håper kroppen orker alkohol 2 dager på rad. Gleder meg masse til helgen.

Søndag: Jeg har et samarbeid jeg skal legge ut for. Utenom det skal bare nyte litt tid alene og ta det helt rolig.

Håper alle får en bra uke!!

-Mario

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg