Dette skjer denne uken!!

Hei dere. Nå er det ny uke og mandag som alle er så glad i. Denne uken er det faktisk en god del som skjer så jeg gleder meg masse til denne uken.

Idag er onkelen min i Oslo så da skal jeg ut å møte han litt seinere idag! Blir en god stund mellom hver gang jeg møter familien så gleder meg til det.

Det som jeg også gleder meg masse til er premieren av Ex on the beach som starter i morgen! Er så sykt spent på om årets sesong blir like bra som jeg tror og håper. Tror dere kommer til å bli ganske sjokkert over mange av exene som kommer inn. Syntes det er litt kjipt at jeg vet hvem alle exene er, men sånn er det.

Det som også blir kjipt med denne uken er at jeg har ny cellegift på Torsdag. Føler alltid at når ting begynner å gå bra, er det alltid noe som kommer i mellom😔 Det positive med dette er at jeg skal ikke på sykehuset før om 4 uker neste gang!

Når jeg er ferdig med cellegift på torsdag er det bare å glede seg til helg, for da er det utopia festivalen og bare god stemning. Er ganske mange fra årets PH sesong som skal der, så det kommer til å bli så utrolig gøy. Bare håper at det er fint vær i Stavanger denne helgen!

Som dere ser er det en god del ting som skjer denne uken. Denne uken beskriver livet mitt så bra, det er både oppturer og nedturer. Uansett så ser jeg frem til spesielt Utopia og møte mange som jeg ikke har sett på lenge.

Håper alle får en fin mandag og en bra uke!!

Er det noen som skal på Utopia?

-Mario

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg