Dette skjer i helgen!!

Hei alle! Nå er det endelig Fredag og helg noe som jeg har sett veldig frem til. Denne helgen har jeg en del planer og jeg skal få sett noen jeg ikke har møtt på en god stund.

Idag skal Sofie og jeg til Oslo og ta masse nye bilder til Instagram og blogg. Det er noe som tar ganske mye tid, men når vi er ferdig med det er helgen igang. Ikveld skal vi lage noe god mat og se film noe som jeg gleder meg veldig til, det har skjedd så mye i det siste så vi har ikke hatt så mye tid til hverandre.

Imorgen eller søndag skal vi møte Tea Kristine og Fredrik. Er alltid like kjekt når de er i Oslo for da kan vi finne på noe sammen! Det som er fakta denne helgen er at det blir en alkohol fri helg for Sofie og meg. Vi har vært ute 3 helger på rad noe som er veldig masse for oss og helsen min. Så denne helgen blir jeg å ta det helt rolig noe som jeg føler er veldig godt.

Jeg skal også bestille billetter hjem til Bergen til neste uke, tror jeg skal reise fra Fredag til Tirsdag. Er veldig lenge siden jeg har sett familie og venner så det blir veldig bra!!

Har dere lyst å se hva jeg gjør i hverdagen, Add meg på snap MARIORIERA

Har dere film tips til ikveld, del det gjerne i kommentarfeltet!!

-Mario

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg