Dette skjer idag!!

Hei dere. Nå har jeg akkurat stått opp etter en bra dag på festival igår! Jeg syntes alltid det er så tungt med festival for jeg blir alltid så fyllesyk dag 1 og da er dag 2 alltid så tung..

Dagen idag blir veldig bra, det er selvfølgelig ny dag på festivalen. Vi skal også på et stort vorsj hvor de skal filme til en sånn influenser side! Så da blir det å møte mye kjente fjes og bare ha det gøy.

Etter festivalen blir det noen hektiske dager! Det er premierefest på Mandag så da går hele dagen i pressetreff og fest på kvelden. Har også et veldig spennende prosjekt som starter neste uke, men det kan jeg ikke si så mye om enda!!

Ellers håper jeg alle nyter helgen videre, har dere lyst å se alt jeg gjør på festivalen og generelt add meg på snap: Marioriera

Mario

5 kommentarer
    1. Konstruktiv kritikk incoming: det hadde med stor sikkerhet vært en fordel for bloggen din om du tok et kurs eller ti i norsk.

    2. hvorfor blogger du ikke lenger? har du sluttet for godt eller har du bare en pause? likte bloggen din så godt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg