Dette syntes jeg om de 2 første episodene av EX on the Beach!!

Hei dere! Nå har jeg sett de 2 første episodene av sesong 2 av ex on the beach. Jeg vil ikke spoile noe om hva som skjer til dere om ikke dere har sett det, men jeg ganske skuffet over starten. Håper og tror at det kommer til å bli mer drama etter hvert som tiden går. For å ikke spoile hva som skjer tenkte jeg å skrive litt om hva jeg syntes om hver enkelt av starterne.

Richard: Den jeg har fått dårligst inntrykk av.. Virker veldig slik som Daniel ifjor, men jeg tror han kommer til å lage bra TV.

Terningkast: 3-

Johanne: Virker veldig uskyldig, men tror hun har planer om å lage en god del drama..

Terningkast: 3+

Ulrik: Virker som en type som byr på seg selv og det er veldig viktig for å overleve på Ex on the beach!

Terningkast: 4+

Siv: Tror jeg kommer til å havne i masse diskusjoner, hun er jente som står opp for sine egne meninger så det blir gøy å se!

Terningkast: 5

Henrik: Den jeg syntes virker mest “sjenert”, føler ikke han er en typisk Ex deltaker, men vi får vente å se i episodene som kommer, kanskje jeg tar feil!

Terningkast: 2

Therese: Hun virker veldig jordnær og sier hun ikke skal ha sex på hotellet. Blir spennende å se om hun klarer og holde det hun sier.

Terningkast: 3

Andreas: Sammen med Siv er Andreas den jeg tror kommer til å lage mest underholdning, han legger ingenting i mellom og sier akkurat det han tenker. Den gutten har virkelig null filter, så det kommer til å bli morsomt å se.

Terningkast: 5

Viktoria: Hun sier hun er på jakt etter og finne kjærligheten, virker virkelig ikke slik etter og ha sett en episode. Tror hun er den som kommer til gjøre mest ting hun angrer på!

Terningkast: 4

Bilderesultat for ex on the beach norge

Hvem liker dere best fra årets sesong? 

-Mario

21 kommentarer
    1. synes du det ikke er litt dårlig gjort å bedømme folk slikt uten at du har fått lov? jeg hadde personlig aldri likt å blitt bedømt sånn med terningkast.

      1. Jeg snakker bare om hvordan jeg syntes de kommer til å gjøre det på TV. Har ingenting med de som personer å gjøre, Agnetesh gjorde akkurat det samme med oss før PH!!

        1. så bare fordi en annen person gjorde det mot dere før ph, betyr det at du må gjøre det? synes det å bedømme de ut i fra terningkast (samme om det er ut i fra tv eller ikke) så er det sykt dårlig gjort.

    2. Kanskje man kan tenke over hvilket signaler, man sender til unge mennesker ved å gi folk på TV terningskast. Når man er så ung er man ikke ferdig utviklet. Da tenker jeg på hjernen, tankemåter ol. Det er greit at influensere ikke skal få all skyld for påvirkningskraft. Men å gi stjernekast ut ifra hvor bra TV man lager, drama osv. Kan fort gi et inntrykk av at slik bør man være som person for å være kul. Kanskje tenke over hvordan et innlegg kan påvirke andre når man skriver. Både på en positiv og negativ måte.

    3. Bare litt konstruktiv kritikk. Husk å/og regelen når du skriver. «Og holde». Å holde blir riktig her. Liker bloggen!

      1. Herlighet Marie for en stygg ting å si. Enn om det var deg??!!
        Jeg liker ikke mobbing, så please klapp igjen kjeften din!!

        Veeldig tøfft å sitte bak en skjerm å mobbe folk!! NOT

      2. Marie! Du burde virkelig skamme deg. Hvordan kan du komme med en slik kommentar? Hadde du hatt den sykdommen selv hadde pipen fått en annen lyd. Det kan jeg garantere deg.

        Mario <3 Drit i hva folk sier. Om ikke folk skjønner at dette ikke er mot personene, så er det dems problem 🙂 Jeg vil gjerne se flere slike innlegg for å se om terningkastene forandrer seg utover sesongen 🙂

    4. Hvorfor gidder du og lese bloggen hans om du bare har negativt og gi? Noe må du jo like ved MARIO siden du bare MÅ inn og lese 😂

      OG ingen fortjener og ha en sykdom. Minnes deg selv om du blir syk 😁

    5. Helt fakka å dømme mennesker med terningkast. Sorry Mario, her bommer du totalt. Syns synd på deg og de menneskene du kaster terning på🤦🏼‍♂️ Ser at du prøver å forsvare det med at dette er hvordan du tror de kommer til å gjøre det på TV, men det er en sannhet med modifikasjoner da det blir en god saus av din mening av personlighetstrekkene deres og en eller annen connection til tv verdien deres🤦‍♂️🤦‍♂️

      1. Jeg har fått flere meldinger av Ex deltakerne fra i år som sa dette ikke var noe problem og bare morsomt.Det var akkurat det samme som jeg sa når jeg fikk terningkast før min sesong. Syntes virkelig dere overdriver, dette var ikke vondt ment mot noen og jeg skriver ingenting stygt om noen av dem heller.

        1. Haha! Ja nettop Mario, i ettertid fikk du et par meldinger. Men fikk du samtykke før du kastet terninger på disse menneskene?

    6. Du prøver å forsvare dette med at noen andre har gjort det samme😂😂😂😂. Om noen dreper 10 mennesker, kan du gjøre det samme siden en annen gjorde det?😂😂😂

    7. Jeg klarer ikke forklare hvor ekkelt det er å se disse forbanna homsene. Hvorfor er alle homser så forferdelig ekle?!? Ææææææsj!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg