Dette vet dere garantert ikke om meg!!

Hei dere. Jeg har lenge hatt lyst til å dele med dere ting dere absolutt ikke vet om meg, så her har dere 9 punkter!! Tror dere kommer til å bli ganske overrasket.

1. Jeg har alltid vært veldig rotete, men etter jeg flyttet for meg selv har jeg blitt veldig ryddig.

2. Når jeg gikk inn på PH veide jeg 87 kg, nå veier jeg 76!!

3. Jeg har begynt å telle kalorier, var veldig komplisert i begynnelsen, men nå går det veldig greit!

4. Jeg drikker Pepsi Max hver dag.

5. Jeg har min egen bedrift, så jeg passer på min egen lønn og skatt.

6. Jeg har alltid vært veldig opptatt av å ta fine bilder til Instagram og spesielt nå etter PH.

7. Har alltid sagt at jeg aldri skal være med på reality, men plutselig var jeg i Mexico.

8. Jeg ble utvist 4 dager fra skolen når jeg gikk på videregående, det var fordi vi drakk alkohol på klassetur til Spania.

9. Før snakket jeg ikke til noen om sykdommen min, siden jeg var veldig flau over det!!

-Mario

3 kommentarer
    1. Fint du er ærlig bror

      Haha jeg ble tatt for å drikke Alkohol på Dana cup, straffen var å stå over 2 kamper.
      Jeg angrer veldig da

    2. Litt kritikk, du bør kanskje være litt mer bevisst på ditt ansvar som forbilde for mange unge. I dette innlegget velger du både å dele vekt og telling av kalorier. Bare ment som en liten heads up 🙂 Ellers veldig tøft at du er så åpen om sykdommen og utfordringene den byr på!

    3. Hvor fort greier du å drikke 1,5 liter Pepsi Max? Og må du ikke rape en del etter at du har Pepsi Max? Jeg drikker aldri Pepsi Max. Det er alt for mye kunstig sukker, og får vondt i magen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg