Dilemma

Aldri få lov å ta abort eller alltid ta abort?

Aldri få lov, hadde vært kjipt om vi alltid tok abort, hadde blitt slutt på mennesker da.

Ingen hår eller ingen skjegg?

Dette er så vanskelig, skjegget mitt er det helligste jeg har.. Men måtte valgt ingen skjegg, har vært skinnet en gang og det var ikke et fint syn.

Aldri mer Sofie eller aldri mer telefon?

Aldri mer telefon, hadde bare jobbet fra Pcen da!

Rumpe eller pupper? 

Rumpe, for det er er noe man kan trene bedre visst man er misfornøyd.

Thea eller Jamilla?

Har ikke så mye kontakt med noen av de , men visst jeg måtte velge en hadde det vært Thea.

TIX eller Fredrik Norum?

Hahah TIX fordi da vet jeg at Fredrik hadde vært der. Fordi han er alltid der TIX er.

Aldri dusjet/vasket seg eller aldri pusset tenner?

Aldri pusset tenner, kunne spist tyggis og gått til tannlegen!

Ikke drikke Pepsimax igjen eller ikke drikke Cola?

Aldri drikke cola, Pepsimax for alltid!

Snapchat VS Instagram?

Instagram

Lea eller Zainab?

Lea

Aldri snakke med noen av eksene dine igjen og være sammen med Sofie eller få snakke med eksene dine å slå opp med Sofie?

Aldri snakke med noen av eksene mine igjen.

Aldri spise sjokolade igjen eller aldri spise chips igjen?

Aldri spise Sjokolade igjen.

Mitt dilemma til dere! Alltid ha klær på vrangen eller montere møbler i fra IKEA hver dag?

-Mario

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg