Dilemma

Hva hadde vært verst, at du var utro med en annen eller at Sofie var utro med en annen? 

Hadde vært like vondt begge 2.. Men jeg vet at dette aldri ville skjedd så det går veldig bra.

Være med Isabel og Sofie til Ibiza eller reise med kompiser?

Da ville jeg reist på kompis tur, tror verken Sofie eller Isabel hadde vært fan av at jeg hadde vært med på jenteturen deres.

Bli frisk og gitt sykdommen til en annen eller beholde sykdommen selv?

Da ville jeg beholdt sykdommen selv. Hørtes kanskje rart ut, men nå har jeg lært å leve med den og vil virkelig ikke at noen andre skal få den.

Aldri pusse tenner/spise tyggis, eller aldri dusje?

Dette var sykt vanskelig, men da måtte jeg valgt aldri dusje. Da kunne jeg vasket meg og slike ting. Tennene er noe av det viktigste vi har.

Bade med spekkhogger og være kjæreste med Sofie eller ikke bade med spekkhogger og ikke være kjæreste med Sofie?

Spekkhogger er min desidert største frykt, men hadde badet med den for Sofie. Håper virkelig aldri det dilemma her skjer, hadde vært fullstendig krise.

Være med på PH igjen eller være med på skal vi danse?

Da ville jeg vært med på Skal vi danse!! Virker så gøy og så ut av komfort sonen å være med på det.

Aldri kunne sitte igjen eller aldri kunne står igjen?

Da hadde jeg valgt og aldri kunne sitte igjen.

Miste høyre fot eller høyre hånd?

Miste høyre hånd.

Skole i 3 år uten og tjene penger eller skole, i 5 år år og tjene penger?

Skole i 5 år og tjene penger! Tror jeg skal søk grunnskole lærer neste år!!

Jeg har et ganske enkelt dilemma til dere! Oslo eller Bergen?

-Mario

 

 

10 kommentarer

Siste innlegg