DILEMMA

Være sammen med Sofie og aldri ha sex eller ikke være sammen og ha sex?

Hahah hvilket dilemma😳 Da hadde jeg selvfølgelig valgt Sofie!

Alltid går rundt med en oppblåsbar sexdukke, eller slikke rein tærne til en tilfeldig uteligger hver dag?

Føler jeg har hørt denne før, men da ville jeg alltid går rundt med en oppblåsbar dukke haha!

Klippe alt hår på kroppen med gressklipper, eller kun vaske deg selv med høytrykksspyler? 

Da ville jeg kun vasket meg med høytrykksspyler! Tenk hvor skummelt å klippe alle hår med gressklipper, hadde ikke vært kult!

Spise en edderkopp i måneden eller slå opp med Sofie?

Da hadde jeg spist en edderkopp i måneden!

Badet med edderkopper eller kakkelakker?

Dette er jo umulig begge de dyrene er like ekle, men hadde nok valgt kakkelakker..

Aldri pusse tenner eller aldri klippe håret?

Aldri pusse tenner, kunne brukt tyggis eller andre ting til tennene.

Aldri spise snop/chips eller aldri se serier/filmer igjen?

Da ville jeg aldri spist snop/chips.. Serier/filmer er noe jeg gjør hver dag.

Aldri spille fotball eller aldri kunne ha egentrening?

Dette er sykt vanskelig, hadde det vært for 3 år siden hadde jeg valgt aldri egentrening, men nå hadde jeg valgt aldri spille fotball!

Alltid pusse og skylle tennene med Cola før du legger deg, eller tisse i sengen hver natt?

Da hadde jeg alltid pusset og skylt tennene med cola før jeg legger meg! Så kunne jeg pusse tennene med tannkrem alle andre tider i døgnet!

Brunetter eller blondiner? 

Har egentlig aldri brydd meg så mye om det, men visst jeg må velge en er det brunette!

Dilemma til dere!!

Tatovering eller ikke tatovering? 

-Mario

 

3 kommentarer
    1. Ikke tatovering. Dilemma til deg: Bo i et hus som ser ut som en rønne utvendig, men kjempefint og stilig innvendig eller bo i et hus som er kjempeflott utvendig, men slitt og umoderne innvendig? Og sånn må det være for alltid

    2. Værsåsnill å begynn å skriv “hvis” og ikke “visst”. Er samme skrivefeilen i omtrent hvert eneste innlegg…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg