Dilemma, hva ville du valgt?

Aldri se Sofie igjen eller aldri se familien igjen?  

Hahaha den er for drøy, kan svare på alle andre enn den.

Hvem ville du vært stuck i en heis med i 8 timer? Jamilla eller Bettina?

Hahaha da ville jeg vært stuck med Jamilla.

Holde deg unna Facebook i 3 måneder, eller poke alle vennene dine? 

Da hadde jeg holdt meg unna Facebook i 3 måneder, har over 2000 venner på Facebook.

Bade utendørs hver eneste morgen, eller ikke dusje mer enn én gang i uka?

Bade utendørs hver eneste morgen. Hygiene er så viktig for meg, jeg hadde ikke klart å kun dusje en gang i uken.

Ha 10 barn, eller 10 år i fengsel?

10 barn, ville aldri vært i fengsel.

Være kjempeflink til å synge – men ingen vet det, eller være kjempeflink til å spille triangel – og alle vet det?

Være kjempe flink og synge og ingen vet det, er litt sånn som idag. Er egentlig en utrolig god sanger😂

Rik og i et dårlig forhold, eller fattig og i et godt forhold?

Fattig og et godt forhold. Det er faktisk sant det alle sier, penger er ikke alt.

Mitt dilemma til dere:

I et helt år, ville du ha valgt å sove i seng men uten dyne, eller sove rett på gulvet (ingen madrass) men med dyne? 

Har dere flere dilemma?

Kommenter gjerne i kommentarfeltet!

-Mario

 

11 kommentarer

Siste innlegg