Dilemma

Være med på Paradise 10 sesonger på rad eller 1 sesong av ex on the beach? 

10 Sesonger av Paradise hotel, da kan det være jeg hadde klart å vinne?

Aldri høre på musikk igjen eller aldri se på TV igjen?

Aldri se på TV igjen. Musikk må jeg ha<3

Alltid gå rundt med en oppblåsbar sexdukke eller slikke ren tærne til en tilfeldig uteligger hver dag? 

Alltid gå med oppblåsbar sexdukke haha..

Aldri vært med på Paradise eller mistet alle vennene dine? 

Aldri være med på Paradise, vennen mine betyr alt.

Spise taco resten av livet eller miste smaksansen? 

Spise taco resten av livet, da hadde jeg hvertfal smakt noe!

Dø normalt eller leve for alltid? 

Tror jeg ville død normalt, fordi hadde jeg levd evig måtte jeg gått igjennom når all familie og venner døde. Det hadde jeg virkelig ikke orket

Miste fingrene eller miste tærne? 

Miste tærne mine! Tror det hadde vært bedre enn fingrene

Alltid ha stein i skoen eller alltid ha rusk i øyet?

Denne er sykt vanskelig men tror jeg ville hatt stein i skoen selv om det er sykt irriterende.

Aldri drikke Pepsi Max eller aldri spise Chips?

Aldri spise Chips, Pepsi Max er livet!

Ville du reist 100 år tilbake i tid eller 100 år frem i tid?

100 år frem i tid, hadde vært kult å se hvordan det er da!

Jeg har også et dilemma til dere! Være med på Paradise eller Ex om the beach? 

-Mario

 

 

 

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg