Disse brukerne må dere følge på Instagram!!

Hei folkens! I natt har jeg nesten ikke sovet noe i det hele tatt. Er så sykt typisk at jeg skal bli syk dagen før jeg skal på ny cellegift. Visst jeg er har antydninger til feber får jeg ikke medisinen min. Så dagen idag kommer jeg til å tilbringe på sofaen for å prøve å bli så frisk som mulig før imorgen.

Nå når jeg først og syk og ikke har så mye og gjøre tenkte jeg og skrive en liste over personer jeg syntes er kult å følge på Instagram. Det er noen personer jeg syntes det er skikkelig gøy å følge med på og jeg tror at dere kommer til å bli overrasket over noen av de jeg følger.

1. Sergio Ramos. Han har vært mitt store forbilde siden jeg var liten, jeg er en stor Real Madrid fan og han spiller for Real Madrid så det er en av grunnene.

2. Norgehumor!! Det er en side med masse forskjellig morsomme bilder og tekster. Den hjelper skikkelig på visst du har lyst på litt god latter.

3. Eartpix. Eartpix er en side som gjør at du vil ut å reise med en gang. Det er utrolig mange fine bilder av forskjellige steder i verden. Du får skikkelig inspirasjon til å reise når du ser bildene.

4. Tattoosize Dette er en tatovering side som gir meg masse ider og planer til mine neste tatoveringer. Siden har nesten 150 000 følgere og alle tatoveringene der er ekstremt detaljert og bra!

5.Gangstasandhoes_ 

Er en sykt morsom side som de fleste av dere nok har hørt om fra før. Men visst ikke anbefaler jeg alle å følge denne siden!!

6.HermanFlesvig. Jeg syntes kanskje Herman er den morsomste og følge, han er så sykt kreativ når det kommer til videoene han legger ut.

7.Bestofjodelnorge. Vet at jeg sa at jeg er veldig imot jodel, men denne siden er faktisk bare ekstremt morsom. Det er bare komiske jodler og ikke stygge kommentarer osv..

Som dere ser er de sidene jeg anbefaler mest de underholdene og gøye sidene. Syntes alltid det er gøy å følge sider som er morsom og gir deg en latter.

Har dere noen instagram sider dere anbefaler og følge?

-Mario

2 kommentarer
    1. Liker du Gareth Bale eller vil du at Real skal kvitte seg med han? Han hadde ikke akkurat en god sesong.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg