DISSE FESTIVALENE VUDERER JEG Å DRA PÅ!

Hei folkens! Nå er jeg ferdig trent og akkurat sittet meg ned i sofaen hjemme. Nå i sommer er det masse festivaler ute å går, og det er veldig vanskelig å vite hvilke vi skal være med på og ikke. Jeg hadde palmesus billett, men den solgte jeg fordi jeg trodde vi var vekkreist da.Har angret litt på det i etterkant 🙂  Har egentlig aldri vært så flink til å reise rundt og gå på festivaler. Føler liksom nå når jeg bor i Oslo at jeg faktisk har muligheten til det. De festivalene jeg har vurdert å være med på nå i sommer er: FINDINGS, STAVERN og UTOPIA. Har hørt veldig masse bra om disse festivalene, så har veldig lyst å prøve å få det med meg disse.

Samtidig har meg og Sofie lyst å reise på en ny tur, så jeg må nesten vente å se hvilke festivaler det blir til. Har dere noen tips om andre festivaler eller kule arrangementer?

Skriv gjerne i kommentarfeltet.

-Mario

11 kommentarer
    1. Stavern er jo et must🤩 jeg skal for tredje året på rad nå, å gleder meg som en unge! Jeg er så heldig å bo midt i Stavern sentrum, så jeg får hele Stavern opplevelsen fra start til slutt under festival helga. Jeg elsker Stavernfestivalen. Skal godt gjøres å ikke elske den😜

    2. Kan du begynne å starte innleggene dine med noe annet enn «hei folkens, jeg har tenkt litt», da blir det mer variert 🙂

    3. Er en ny, jævlig fet gratis musikkfestival i Bergen (21-23.juli) kalt Ferieklubben (navnet er ironisk) som er laget i samarbeid med Tall ships races. Verdt å sjekke ut, artister som Kakkmaddafakka, boypablo, osv.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg