Disse jobbene har jeg søkt!!

Hei dere. Jeg spurte dere for noen dager siden hvor dere mener jeg bør søke jobb. Fikk sykt masse gode forslag og jeg har brukt noen dager på å søke noen jobber nå.

Når jeg søkte jobber søkte jeg på noe jeg virkelig trives å jobbe med. Jeg har søkt i 2 barnehager, 1 skole og 2 klesbutikker. Blir veldig spennende å se om jeg får ja fra noen eller ikke. Er veldig mange som har skrevet at jeg ikke kan få jobb når jeg har vært med på PH. Der er jeg veldig uenig, visst du kommer deg igjennom PH og gjør en ok figur mener jeg at 2019 er kommet så langt at det går helt fint.

Planen med å få meg jobb er at jeg skal tjene nok til å kunne kjøpe en leilighet i fremtiden. Jeg kommer til å fortsette å blogge uansett om jeg får en jobb eller ikke. Håper og tror at jeg skal få positive tilbake meldinger og at jeg får jobb. Dere skal selvfølgelig holdes oppdater om hvordan det går med søknadene.

Tror dere jeg får jobb selv om jeg har vært på PH?

-Mario

4 kommentarer
    1. Så bra, håper at du får bra respons!
      Men for å svare på spørsmålet ditt, nei, jeg tror ikke man IKKE får jobb av å ha vært med på reality tv, men jeg tror at det reduserer sjangsen drastisk. Gjort forskninger i forhold til jobbintervjuer og hvem som pleier å få jobbene, og innen de første 30 sekundene har sjefen faktisk allerede bestemt seg om du er bra for jobben eller ikke og dannet et bilde av deg. Og når man da går inn på intervju hvor sjefen selv kan danne seg inntrykk utifra hva han har sett eller du har fremstilt på tv, så ja, det danner et bilde på forhånd – føler det kan gå begge veier, men at det er VELDIG enten eller. Men mindre sjangse, er null tvil på at det er. Dette kommer fra en med lederstilling selv! Krysser fingrene for deg og at de danner et eget bilde av deg og den du er!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg