EN FORFERDELIG UKE..

Hei folkens! Håper alle har en god start på mandagen sin😊 Jeg selv har en uke jeg gruer meg masse til, uken starter med behandling på sykehuset, før jeg reiser til Oslo ikveld!

Nå har jeg hentet alle tingene mine, og helt klar til å flytte. Skikkelig trist å si hade til familien, men føler meg klar til å flytte ut nå.. Det verste er å si hade til brødrene mine, de blir så lei seg.. Heldigvis er ikke Oslo så langt unna Bergen.

Det positive med denne uken er at Sofie har bursdag idag! Hun blir faktisk 22 år, egentlig ikke ett viktig tall, men for hun er det viktig å være eldre enn meg..  Skikkelig kjipt at jeg ikke får vært der å feiret hun, men har kjøpt gave som hun skal få på onsdag når hun kommer hjem!  

Det jeg gruer meg mest til er denne uken på Paradise Hotel, blir virkelig ikke kult å se denne uken på TV.. Er en skikkelig dritt følelse å grue seg til det som skal skje.. Men jeg skal komme meg igjennom denne uken! Når torsdag er ferdig er jo det 17 mai, det blir bra! Skal feire 17 mai i Oslo med Sofie og noen venner så det gleder jeg meg veldig til.

Ellers så håper jeg at alle tar vare på hverandre og har en veldig bra uke❤️ Setter pris på alle dere som leser og kommenterer bloggen min! 

Har dere spørsmål?

Svarer i kommentarfeltet

Mario

24 kommentarer
    1. Håper det ikke blir noe splitt med deg og sofie i virkeligheten når dere ser alt på tv…
      Heier på deg Mario! Du er råå

    2. Føler du ikke det er litt vell lrespektløst ovenfor den personen du faktisk har sex med at du fremstår det som helt jævlig å at du angrer på at du var med hun? Kanskje bedre å si «det som skjedde der ikke skjedde der» ekke værre.. stakkars jente :/

    3. Synes du at du har blitt overlegen etter ph? Tenker siden man får så mye oppmerksomhet etter å vært med på programmet.

      1. Jeg er akkurat samme person som før PH! Eneste er at jeg har blitt dårligere til å svare på meldinger og sosiale medier, men det er rett og slett pga det er så mye til tider

    4. Men eg skjønner ikkje poenget med at hvis du hadde noe form for sex der inne med kanskje en gammel flamme pH deltaker og at du gruer det skikkelig til det. Etter som du skriver på bloggen og som også Sofie har gitt utrykk for så er dere jo ikke et par. Dere er ikke der inne og da kan dere gjøre hva dere vil. En annen ting er hvis dere var i et forhold. Skjedd er skjedd og sånn er det. Dere eier ikke hverandre hvis dere ikke er et par. Da må dere få gjøre hva dere vil om den andre ønsker det uten og være sjalu! Hilsen klok dame 32 år. Bø i Telemark 🙂

    5. Syns ikke du det er jævlig lame å skrive at du gruer deg til å se på paradise nå fordi du ligger med en annen? Hvordan føler hun seg når du skriver sånt, stakkars jente.

    6. Ser du skriver du puler en jente på paradise? Så du spoiler som faen, det har jo ikke skjedd enda? Faen da?

    7. Viss alle plusse 1+1 så forstår dåkke kaffår de skriver sånn. Er for og få en spenning og nysjerrighet. Alle som tenker seg om vet at Sofie kommer inn på hotellet igjen og at det er sofie å mario som har samleie på hotellet. Ferdig snakka 🤙🏼

    8. Haha, vet….bruke det som klikk er litt sånn fjortiss…men men….er jo blitt jobben hans denne bloggen, lukke til med det.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg