En liten oppdatering på livet!!

Hei dere! Beklager for at jeg ikke har oppdatert dere på en stund. Hadde lovet meg selv at dette skulle være en ferie hvor jeg tok helt sosiale medier fri, men det er veldig mye enklere sagt enn gjort! Det går rett og slett ikke.

Nå har Sofie og jeg vært i Alcudia i 5 dager og vi koser oss masse. Er så utrolig deilig med Sol og varme. Vi har fortsatt 5 dager igjen og de skal virkelig nytes. Idag er det dessverre overskyet så da går dagen i jobb og nye bilder til Instagram!

Vi slutter selvfølgelig ikke å jobbe selv om vi er på ferie. Har allerede tatt utrolig mange fine bilder som jeg gleder meg til å dele med dere. Ellers fikk jeg en utrolig spennende Mail for noen dager siden, som jeg ikke kan vente med å fortelle til dere. Visst dette går kommer jeg til og bli så utrolig glad. Lover at dere skal få være de første som får vite det når jeg vet mer!

Jeg oppdaterer masse fra ferien vår på Snapchat Marioriera og Instagram Mariorieraa. Så det er bare å følge med😊

Håper alle får en bra uke! 

-Mario

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg