EN UTROLIG SPENNENDE TID I VENTE!

Hei folkens! Nå sitter jeg på flyplassen i Bergen og venter på nok et forsinket fly fra Norwegian.. Er så utrolig lei av forsinkelser, føler at hver eneste gang jeg skal fly er det forsinket. Er dessverre ikke noe jeg får gjort med det, så prøver egentlig bare å tenke på alt annet. Det som er sannheten er at jeg går en utrolig spennende tid i vente. Mye enklere å bruke energien sin på det enn et forsinket fly.

Det er sommerferie, men jeg har masse planer som jeg gleder meg til å dele med dere. Jeg kommer på TV igjen i september, i et program som jeg allerede har spilt inn. Jeg gleder meg veldig til det, for da blir dere kjent med meg på en liten annen måte enn dere gjorde inne på PH.

Det er ikke det eneste TV programmet jeg skal være med på! Det skal også spilles inn ett nytt program i August som jeg også skal være med på. Jeg vet ikke helt når det kommer på TV, men jeg skal fortelle dere hva det er og når det kommer når jeg vet mer. Er så utrolig kjipt når jeg ikke kan si alt til dere. Det er dessverre slik med kontrakter at du ikke kan si noe før det er greit for produksjonen.

Ellers gleder jeg meg masse til å komme hjem til Oslo for å se Sofie igjen. Vi har bare vært vekke fra hverandre i 4 dager, men jeg syntes det er lenge nok. Håper alle får en perfekt helg😊

Spørsmål?

Svarer i kommentarfeltet

-Mario

6 kommentarer
    1. Blir spennende å se deg på tv igjen. Fikk et litt dårlig inntrykk av deg på ph på grunn av det med Bettina, men på bloggen har jeg fått et bedre inntrykk av deg. Du har vist sider som er veldig positive.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg