Endring i planene..

Hei dere. Nå har jeg vært i Bergen i 3 dager og skulle egentlig tilbake til Oslo imorgen. De planene ble fort endret..

Som jeg har skrevet tidligere skal jeg på sykehuset her i Bergen og Sofie skal hjem til Mehamn. Så da bestemte jeg meg for å bli en uke ekstra i Bergen med familie og venner! Er utrolig godt å være hjemme og bare slappe helt av.

I det siste er det flere aviser som har skrevet om sykdommen min, blir så glad når jeg får positive tilbakemeldinger fra dere om at jeg har hjulpet dere. Er så utrolig glad for at jeg var tøff nok til å dele det med offentligheten.

På lørdag hadde Sofie og jeg housetour på God kveld Norge. Der snakket vi også om det som skjedde med postkassen vår og hvilke ulike hatmeldinger vi får. Utrolig hvor mye rart folk kan finne på. Ellers skal jeg gjøre noe veldig spennende denne uken som jeg gleder meg masse til å dele med dere.

Håper alle får en bra Mandag og god start på uken.

-Mario

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg