ENDRING I PLANENE

Hei folkens! Nå nyter vi siste dagen på stranden før vi skal reise hjem igjen imorgen. Er helt sykt hvor fort tiden går når du er på ferie.. Vi hadde egentlig planer om å reise til storbyen Cagliari idag for å ta masse fine bilder, men det ble ikke noe av..

Når vi har vært her nede har helsen min og formen vært veldig dårlig. Jeg er inne i en skikkelig dårlig periode. Samtidig prøver jeg alt jeg kan for at ferien skal være best mulig for Sofie. Jeg prøver alltid å tenke positivt og gjøre det beste ut av det, selvom det er veldig vanskelig til tider.

Når vi våknet idag skjønte vi at det ikke ble noe tur. Jeg var veldig dårlig, pluss at det var 3 timer og kjøre hver vei for å komme seg der. Så da bestemte vi oss for å droppe Cagliari og heller kjøre 20 minutter til en liten fin by som heter Alghero. Jeg håper og tror helsen holder seg ok da..

Har alltid i alt hatt en helt super ferie der vi har fått tatt masse bilder til både Blogg og Instagram. Det kommer ett eget innlegg der det bare er masse bilder av alt vi har gjort her nede!

Vi får ikke vært hjemme i Oslo lenge, allerede til helgen reiser vi hjem til familien min i Bergen. Der skal vi være i 5 dager og når vi er der skal jeg også på sykehuset, noe jeg gruer meg veldig til.

Håper alle får en strålende Tirsdag!

Har dere spørsmål?

Svarer i kommentarfeltet

-Mario

 

9 kommentarer
    1. Ønsker dere alt godt og tenker at du er både sterk og flink til å håndtere både sykdom og livet. Skjønner du sliter litt med og sjonglere dette men jeg syns du gjør en god jobb og all ære til deg fordi at du tenker på de rundt deg når du er såpass dårlig. ❤️

    2. Hei.

      Hvilken lege forholder du deg til i Bergen , og hvilket sykehus ? 🙂

      Har du noen du kan anbefale 🙂 ?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg