ER DET VIRKELIG VERDT DET?

Det har vært utrolig mange spørsmål om hvordan livet som “kjendis” er. Jeg vil starte med å si at jeg ikke føler meg som en kjendis på noe som helst måte, for jeg er fortsatt den samme nå som før Paradise. Sannheten er at at jeg var veldig usikker på om jeg skulle takke ja eller ikke.. Jeg vet hvor utrolig følsom jeg er av meg, så var utrolig usikker på om eg ville takle det livet.

Det å gå fra å være en helt normal gutt til å plutselig være en veldig mange skulle ha en mening om skremte meg. Uansett hva du gjør og sier vil alle ha en mening om det.. Det er også mange fordommer mot akkurat dette programmet, så jeg var livredd for at venner og familie skulle tenke annerledes om meg.

Etter mange runder med meg selv klarte jeg og ikke bry meg like mye om hva alle andre mente om meg.  Det viktigste var hva mine nærmeste tenkte. Den følelsen jeg sitter med akkurat nå er jeg bitter men samtidig takknemlig for at jeg takket ja til denne muligheten. Har møtt så utrolig fine mennesker, og ikke minst hadde jeg ikke vært med på PH hadde ikke jeg møtt Sofie. Fikk også lært utrolig mye om meg selv!

Det er ikke lett å være rundt de samme menneskene hver eneste dag innesperret på et hotell, uten noe som helst kontakt med omverden og de hjemme. Det var utrolig utfordrende å være i en slik situasjon, men likevel utrolig lærerikt. Jeg gikk fra å snakke med familien hver dag til og ikke ha noen kontakt med dem i det hele tatt. Det å bli filmet 24/7 er absolutt ikke lett, for man vil jo helst vise sine beste sider til dere som ser på. Jeg tror uansett ingen av oss kan si at vi er perfekte, og aldri gjør eller sier noe feil. Det er realitet og det er en helt annen ting en utsiden! Forskjellen på meg og deg er at flere hundre tusen skal se disse sidene mine.

Spørsmål?

Svarer i kommentarfeltet

Mario 

18 kommentarer
    1. Syns du har gjort en veldig fin figur på TV, alle jeg har hørt snakket om PH har bare hatt positive ting å si om deg. Du viser mest at du er omsorgsful og genuint et godt mennske og det har iaf falt godt hos jenten

    2. Det å være sammens med mange menneske 24/7 er ikke lett .
      Ikke minst den følelsen man får .
      Av å hele tiden ha noen rundt seg .
      Og det er jo noen rundt deg hele tiden .
      Så det er jo ikke bare en følelse .
      Men realitet .
      Og alle mennesker har behov for alene tid .
      Men kjenner noen som appsolut ikke takler å være alene .
      Så vi et alle forskjellige .
      Men det å trives i eget selskap .
      Er så utrolig viktig .
      Lære seg det .
      Vist man ikke alt er der .
      At man trives i eget selskap 🙂
      Men trur dere som har vært på PH .
      Setter mer pris på den tiden dere har for dere selv nå .
      Enn det dere gjorde før dere fikk denne erfaringen .
      Settet mer pris på egen tid .
      Og faktisk prioriterer litt tid før dere selv .
      For uansett så har alle mennesker .
      Uansett godt av alene tid .
      Og bare nyte stillheten .
      Og gjøre akkurat det dem selv vill.
      Ikke minst viktig å trives i eget selskap .
      Og trives med seg selv.
      Man trenger ikke andre rundt seg hele tiden .
      For å kunne føle seg bra .

    3. Hvem er det du ligger med i neste episode? Får du ikke dårlig samvittighet ovenfor Sofie som må sitte å se på dette? Å ikke minst hennes familie og dine familiemedlemmer som ser du har et onenightstand på TV?

    4. Kjendis? Du? Hahaha beste jeg har hørt. Om noen år er det ingen som snakker om deg. En kjendis er Kylie eller kendall som folk faktisk drømmer om. De har jobbet for det du har bare snakket drit om andre bak en TV skjerm og er kjent for det. Lol deg

      1. Si meg leste du hele innlegget?? Han skriver «kjendis» men du så sikkert ikke «» disse? Tåpelig å veldig unødvendig kommentar!

    5. Du skal få det til å virke som du er så snill og god når du er inne på PH, men egentlig er du slu og faktisk litt frekk. Du har så mye å si når andre der inne tar valg du ikke liker, men når du tar valg så er det helt ok. Du er så jævlig dobbelmoralsk, jeg ler. Måten du du behandler visse folk på og hva du sier om dem. Jeg likte deg i starten, men du har virkelig blitt annerledes jo flere uker som har gått på PH.

    6. Hei, ville bare si at jeg liker veldig godt det arbeidet du gjør på bloggen din, og at du klarer å holde den gående selv når alle har sine egne meninger og oppfatninger som deg. Jeg synes du skriver godt, forståelig og har engasjerende innhold. Gleder meg til innlegget om sykdommen din kommer, det kan hjelpe mange i dine sko! Det er så fantastisk når influencere/bloggere kan bruke “makten” sin til å hjelpe andre. Og det å vite at du har hjulpet noen angående et så sårt tema, er verdt de litt stikkende kommentarene som jeg ser at du har fått. Du tar en for laget, rett og slett. 🙂

    7. Så hyggelig at du og Sofie er så close på utsiden også!

      Ser du skrev et innlegg om slanger og lurte på en ting, haha. Kunne de plutselig dukke opp på hele hotellet? I bassenget, der dere solte dere og for eksempel på Solo der du låg på gulvet?

    8. Mario du er faen meg ett naturtalent i reality, du leker jo med de andre og har karisma som ingen kan matche. Keep it up🤩🤩

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg