Er du Russ å trenger penger?

Hei fremtidig russ! Jeg vet fra erfaring at russetiden kan bli veldig dyr. Du skal ha penger til russeklær, logo, sang, buss, van, og mye mer. Selv om russetiden blir dyrere enn forventet så er det verdt det, fordi du får mange minner med gode venner! Det store spørsmålet er hvordan skal du få råd til alt? Grunnen til at jeg gjør dette er fordi jeg skulle ønske at dette tilbudet eksisterte når jeg var russ!

Selv om russetiden min er forbi så er det ikke for sent for dere å prøve noe nytt! De jeg hjelper nå garanterer også arbeidsdugnad etter en salgrunde, så dere har gode muligheter til å finansiere russetiden.

Fordelen med vennene jeg hjelper er at de har full forståelse for at det kan oppstå situasjoner hvor man overhodet ikke klarer å selge mer, derfor er riktig mengde pakker pr person svært viktig for dem.

Oppvasktabletter er et forbruksprodukt som brukes hele året rundt.

Send meg en melding på Instagram Mariorieraa der du skriver ‘’info’’ så vi kan prate privat også får dere litt mer informasjon om alt!

-Mario

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg