ER KJÆRESTEN DIN VIRKELIG DEN RETTE FOR DEG?

Hei folkens! Jeg fikk ett spørsmål på Instagram, der det var en som lurte på hvordan hun vet at kjæresten er den rette for hun. Etter jeg fikk det spørsmålet satt jeg meg ned å begynte å tenke. Hvordan vet du egentlig om kjæresten din er den rette for deg? Jeg snakket med Sofie om dette og vi kom frem til noen punkter vi syntes er viktig. Det er selvfølgelig ikke noe fasit på dette, men dette mener vi er viktig for å se om du har funnet den rette.

1. Dere har det alltid gøy sammen, selv når dere gjør kjedelige ting som å dra i matbutikken, innom apoteket eller bare å vente på bussen.

2. Du syntes at kjæresten er nydelig uansett hva, om det er med eller uten sminke.

3. Dere har minst én tv-serie som dere har inngått en pakt om at dere MÅ se sammen.

4. Kjæresten er alltid den du ringer først.  Både når du får gode og dårlige nyheter.

5. Kjæresten din vet akkurat hvilket godteri du liker best, så visst hun går på butikken kan hun plukke favoritt snopet til deg.

6. Dere har mange interne vitser sammen, som dere kan le av men ingen andre skjønner det..

7. Dere kan være åpne om alt, uansett hva det gjelder må dere kunne snakke om det. Til og men hva dere synes er irriterende med hverandre.

8. Det er aldri klein stemning. Det blir ikke ubehagelig om dere sitter sammen i stillhet, er utrolig viktig at dere er så trygge på hverandre.

Dette var noen punkter jeg mener er viktig. Har dere andre punkt som dere mener er viktig for å vite om du har funnet den rette? Kommenter gjerne i kommentarfeltet!

-Mario

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg