Få ny samboer eller flytte til Bergen?

Hei dere. Som dere vet skal jeg flytte ut av leiligheten fra her jeg bor nå. Har vært veldig usikker på hva jeg skal gjøre videre. Vil egentlig bo i Oslo, men det gjør jeg bare om jeg finner noen å bo med.

De siste 2 dagene har jeg brukt på å pakke absolutt alt jeg har i leiligheten. Det har vært et skikkelig evighets prosjekt, men føler jeg begynner og nærme meg mål nå. Planen er og ta med seg noen av tingene til Bergen på søndag. Har vært i snakk med Ulrik fra året Ex on the beach. Han har også veldig lyst å flytte til Oslo, så vi har begynt å leke litt med tanken om å flytte sammen. Om vi kommer til å gjøre det skjer det i starten av Januar.

På en annen side hadde det vært veldig kjekt å flytte hjem til familie og venner i Bergen. Det eneste som er problemet da er at jeg må fly masse til Oslo. Jobben, møtene og arrangementer er jo her i Oslo. Så jeg må tenke meg godt om før jeg bestemmer meg.

Sykt rart hvor fort ting endrer seg i livet, ene øyblikket er alt som du vil og i et annet øyblikk er ting snudd helt på hodet. Har faktisk bodd i denne leiligheten i 8 mnd nå, men nå er det på tide og komme seg videre! Setter forresten utrolig stor pris på alle de fine meldingene jeg har fått fra dere. Mange av dere er så utrolig gode.

Har dere tips til områder i Oslo det er fint å leie? 

16 kommentarer
    1. Liker lese bloggen din du virker være veldig reflektert over livet!Du virke sterk og tar ting på en bra måte! Stå på!

    2. Mario, nå må din aller første prioritet være å ta vare på deg selv. Dra hjem til Bergen. Pust. Ikke ta forhastede valg. Og det er bare DU som skal ta denne avgjørelsen. Ingen andre. Koble av med familie og venner. Ønsker deg all hell og lykke i framtiden <3

    3. Dere er ungekarer, lev livet!! Prøv livet i Oslo 1 år eller 2, nyt livet mens dere er unge, forsent å angre om 20 år!! Virkelig 😀👌🏼 Flytt sammen, trene, feste, reise og sjekke damer, dere er døds flotte begge to! Dere vil aldri angre, vi lever bare en gang 😊🥂

    4. Vis det ikke går i oslo finner du sikkert mye i lillestrøm også ^^ det ligger bare en kort togtur unna oslo ^^ kjenner mange som har flyttet dit i det siste, så kansje det hadde hvert en løsning om du ikke finner noe i oslo.

    5. Husk at det er viktig å ikke haste seg, det kan være bra å ta det godt med ro med familie og venner. Uansett så kommer det alltid leiligheter til leie i Oslo hver eneste dag sikkert. Fly fra Flesland til Gardemoen tar vell 30min?
      Hvis jeg var i dine sko ville jeg holdt meg i Bergen til mars og venta til snøen i Oslo hadde smelta. Kanskje dra på en ferie!
      Uansett du virker som en god person elsker å lese bloggen😇

    6. Det er veldig fint på Tonsenhagen, i Bjerke bydel ;D. Vil anbefale å bo litt nord i Oslo, typ Tonsenhagen, Årvoll, Kjelsås, Grefsen osv🤩

    7. Vil du virkelig flytte atme Ulrik? Blir vel et par festa med litt party drugs da ja 😳
      Ikkje kan han nekte for det heller, he vør på fest med han.

    8. Håper alt ordner seg! Man må jo ikke bestemme seg med en gang heller, du finner nok ut av det etter hvert.

      ps. helt off topic men jeg digger klesstilen din 🙂

    9. Fuckings taper hold deg inne din alkis ikke lat som du har en sykdom så går du ut å fester så mye, håper du dør av sykdommen din om ikke corona dreper deg først!!! Drittunge så drittlei trynet ditt!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg